НОВО ОТ NOCO GENIUS BOOST: Стартово устройство GB50 XL

НОВО ОТ NOCO GENIUS BOOST: Стартово устройство NOCO GENIUS GB50 XL.

Новият бустер GB50 XL надгражда доказаният до момента стартов бустер GB40. GB50 XL е с максимално стартово напрежение – 1500A, а стартовият бустер GB40 с 1000A. По този начин GB50 е подходящ за стартиране на по- големи акумулатори. Бустерът може да стартира например автомобилни акумулатори, акумулатори на мотоциклети, ATV, малки бусове и др.
GB50 е перфектният инструмент за стартиране на изтощен акумулатор.

Подобно на GB40, и Noco Genius GB50 XL е малък и компактен. Това е така, защото вместо голяма оловно-киселинна батерия има литиево-йонна батерия вградена в самият бустер. Литиево-йонната батерия поддържа своя заряд до една година и има около 1000 цикъла.

GB50 XL е лесен за използване също така има вградена защита срещу обратна поляризация в него. В същото време GB50 е напълно искроустойчив.

Този бустер е идеален за стартиране на акумулатори от 30Ah до 100Ah.

 

Сравнение между новият GB50 XL и останалите бустери от серията NOCO GENIUS BOOST

Сравнение между новият GB50 XL и останалите бустери от серията NOCO GENIUS BOOST

NOCO GENIUS BOOST GB50 XL опаковка

NOCO GENIUS BOOST GB50 XL опаковка

 

Пакетът съдържа:

  • 1 x Noco Genius GB50 XL Boost
  • 1 x комплект с HD клеми
  • 1 x 12V USB кабел
  • 1 х инструкция за употреба

 

Showing 2 comments
  • Христов
    Отговор

    Този модел за разлика от GB40 наистина пали безпроблемно дизелите. Имам вече и двата модела GB40 и GB50 (от тази седмица). 50ката пали безпроблемно старат Фабия и не се мъчи с дизела на пежото. GB40 също е добър продукт, но не смятам че производителя правилно го е изчислил за дизел. При бензиновите и Тойота Тундра на един приятел палихме без проблем. Все пак благодаря и на екипа на клемата за точните обяснения и реални препоръки по отношение на работата с бустера.

  • Ivan
    Отговор

    Не знам за този модел аз за нашият автопарк взех GB70 по препоръка на екипа на сайта и до сега не сме имали кола дето да не запали, освен една дето се оказа прецакана горивната помпа та с въртене нищо не стана , но това си беше от машината. Принципно съм доволен.

Leave a Comment

Свържете се с нас

Задайте своето запитване тук

Not readable? Change text. captcha txt
0